اخبار داغ

دانش آموز جهرمی به عنوان پژوهشگر برتر وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد

به گزارش تجهیزنیوز عبدالصمد یاسمی پور، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: علیرضا پوریا هنرجوی هنرستان آیت‌الله حق‌شناس در رشته لوازم مکانیک به عنوان پژوهشگر برتر وزارت آموزش و پرورش انتخاب گردید. ️پوریا گفت: اثر من برای هفته پژوهش، پژوهشی درباره سیستم تعلیق فرمان و ترمز هیدرولیک و جک هیدرولیک بود، […]

اشتراک گذاری
24 آذر 1401
196 بازدید
کد مطلب : 151753

به گزارش تجهیزنیوز عبدالصمد یاسمی پور، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: علیرضا پوریا هنرجوی هنرستان آیت‌الله حق‌شناس در رشته لوازم مکانیک به عنوان پژوهشگر برتر وزارت آموزش و پرورش انتخاب گردید.

️پوریا گفت: اثر من برای هفته پژوهش، پژوهشی درباره سیستم تعلیق فرمان و ترمز هیدرولیک و جک هیدرولیک بود، ماکتی از کار را ‌در کارگاه ساختیم و پس از چند ماه پژوهش به ‌نتیجه رسید و برای هفته پژوهش ارائه کردیم.

️وی ادامه داد: به اعتقاد من غیر از تشویق‌هایی که در هفته پژوهش صورت می‌گیرد، باید از دانش‌آموزان پژوهشگر به‌صورت ویژه حمایت شود و امتیازهای خاصی را برای آن‌ها در نظر بگیرند، مثلاً می‌توانند امتیازی برای کنکور این دانش‌آموزان اختصاص دهند. باید این‌گونه حمایت‌ها صورت بگیرد تا دانش‌آموزان علاقه‌مند شوند و در جشنواره‌های پژوهشی شرکت کنند یا اصلا انگیزه‌ای شود که به پژوهش روی بیاورند.

️مجتبی صاحب، رضا رقیب نژاد دیگر اعضای تیم پژوهشگر هنرستان آیت اله حق شناس جهرم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *