اخبار داغ

دو پروژه به ارزش ۹ میلیارد تومان به مناسبت روز دانشجو در جهرم افتتاح شد

به گزارش تجهیزنیوز، ظهر امروز همزمان با ۱۶ آذرماه روز دانشجو‌، مراسمی‌ با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه جهرم و مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد. مهندس محمدحسن شعبانی، فرماندار ویژه جهرم در این مراسم با بیان اینکه آینده کشور متعلق […]

اشتراک گذاری
16 آذر 1401
223 بازدید
کد مطلب : 151580

به گزارش تجهیزنیوز، ظهر امروز همزمان با ۱۶ آذرماه روز دانشجو‌، مراسمی‌ با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه جهرم و مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

مهندس محمدحسن شعبانی، فرماندار ویژه جهرم در این مراسم با بیان اینکه آینده کشور متعلق به دانشجویان است، اظهار داشت: پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف مدیون جنبش و فعالیت دانشجویی است و در عرصه های علمی و دانشگاهی هر دستاوردی داریم مدیون دانشجویان و دانشگاهیان است.

وی افزود: دانشجو، سمبل و نماد آگاهی‌جویی و آگاهی‌بخشی است که در پرتو تلاش و سختکوشی هوشمندانه و بهره‌گیری از شور و طراوت جوانی، می‌تواند ترسیم‌گر آینده‌ای روشن و افقی درخشان برای خویش و جامعه خود باشد.

فرماندار ویژه جهرم گفت: با افتتاح بیمارستان سیدالشهدا (ع)، جهرم به قطب پزشکی در جنوب کشور تبدیل شده است و بسیاری از مراجعان به بیمارستان های سیدالشهدا، پیمانیه و مطهری شهرستان جهرم از شهرها و استان های دیگر هستند.

شعبانی با بیان اینکه دانشجویان چشم و چراغ و فرزندان ما هستند، بیان داشت: به مسولان شهرستان تاکید داشته ام که حرمت و جایگاه دانشجویان حفظ شود تا دانشجویان غیر بومی در شهرستان ما احساس غربت نکنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با بیان جهرم نماد صفا، صمیمیت، مهمان نواری و … است، ادامه داد: دانشجویان غیر بومی سفیران شهرستان جهرم در شهرهای خود باشند.

در حاشیه این مراسم، دو خوابگاه ۸ واحدی متاهلی ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *