اخبار داغ

تصویب جزئیات طرح نظام‌نامه مدیریت محله

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق تهران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب کلیات طرح نظام نامه مدیریت محله در جلسه قبل شورا اظهار کرد: امروز جزئیات این طرح در صحن بررسی و به تصویب اعضا رسید. وی افزود: شورای شهر از بدو شروع کار […]

اشتراک گذاری
22 تیر 1401
143 بازدید
کد مطلب : 147791

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق تهران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب کلیات طرح نظام نامه مدیریت محله در جلسه قبل شورا اظهار کرد: امروز جزئیات این طرح در صحن بررسی و به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: شورای شهر از بدو شروع کار خود با ۲ نکته مشارکتی در محلات مواجه بود؛ یکی از این‌ها موضوع شورایاری‌ها بود که با رای دیوان با مشکلات رو‌به‌رو شده است و دیگری بحث ساماندهی مدیریت محله و سرای محلات بود.

رییس کمیته مشارکت های شورای ششم شهر تهران یادآور شد: امروز بعد از ۸ ماه کار کارشناسی، موضوع ساماندهی مدیریت محله و سرای محلات مصوب شد و به نظر من صرف ۳ ماه باید دستورالعمل‌های اجرایی این مصوبه را آماده کنیم.

علوی بیان کرد: پرسنل سرای محلات و شهروندانی که قصد مشارکت دارند، امروز می‌توانند نگاه مثبتی به این مصوبه شورای شهر داشته باشند.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۲۲۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *