اخبار داغ

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک تکلیف فرا ملی است

مدیر مخابرات منطقه خوزستان درپیامی ضمن دعوت از مردم مؤمن و شریف خوزستان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت؛ شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک تکلیف فرا ملی است.    به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در متن […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1401
61 بازدید
کد مطلب : 144909

مدیر مخابرات منطقه خوزستان درپیامی ضمن دعوت از مردم مؤمن و شریف خوزستان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت؛ شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک تکلیف فرا ملی است.   

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در متن پیام فلاح زاده مدیر منطقه خوزستان آمده است:

بدون شک قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است و هر گلبرگ این دفتر یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است و در طول تاریخ، قدس جغرافیایی عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین بوده است.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف فراملی برای دفاع از مظلومیت مردم مسلمان فلسطین اشغالی است.

اینجانب ضمن دعوت از مردم مؤمن و شریف استان به ویژه همکاران مخابرات منطقه خوزستان و خانواده های محترم آنان، همگی با حضور یکپارچه و منسجم خود و شرکت در راهپیمایی روز قدس با پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از تبعیض و نژاد پرستی رژیم صهیونیستی اعلام نموده و نمایشی از امت واحده اسلامی داشته باشیم.

فلاح زاده

مدیر مخابرات منطقه خوزستان

وعده ما: ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

از مسجد آیت الله جزایری به سمت خیابان امام شرقی منتهی به محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره)


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۲۰۶۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *