اخبار داغ

برچسب‌های جدید روی تاکسی‌های تهران

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از الصاق برچسب‌های جدید به تاکسی‌ها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری افق تهران، وحید سرلک با بیان این مطلب گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مسافران و نیز تضییع حق تاکسیران و مسافران، فرآیند […]

اشتراک گذاری
05 اردیبهشت 1401
79 بازدید
کد مطلب : 144827

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از الصاق برچسب‌های جدید به تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری افق تهران، وحید سرلک با بیان این مطلب گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مسافران و نیز تضییع حق تاکسیران و مسافران، فرآیند توزیع و الصاق برچسب های تعبیه شده در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در کلیه تابلوهای خطوط و پایانه های تاکسیرانی در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرفت .

وی با اشاره به اینکه فرآیند نصب برچسب های بارکد دار دو بعدی ( ۳ برچسب ) در داخل تاکسی های خطی در حال انجام است و برچسب های جدید علاوه بر اعلام نرخ کرایه از قابلیت پوشش دادن دیگر خدمات هم برخوردار است گفت: مسافران می توانند با اسکن بارکدهای برچسب تعبیه شده داخل خودرو، علاوه بر اطلاع از میزان کرایه و پرداخت آن ، به خدمات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات راننده تاکسی، امکان ثبت پیام تقدیر و تشکر، انتقاد و پیشنهاد و دیگر موضوعات در نظر گرفته شده به این منظور نیز دسترسی داشته باشند.

وحید سرلک در ادامه با تاکید بر این نکته که برچسب های جدید مقدمه تحقق نرخ شناور و پرداخت الکترونیکی را فراهم می آورد، از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده تاکسی های خطی فاقد این برچسب ها با سامانه ۱۸۸۸ تماس گرفته ، واینگونه موارد را به سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کنند .

شایان ذکر است برچسب های دوبعدی جدید در ۳ محل در داخل خودرو ( شیشه جلو روبروی صندلی شاگرد – شیشه های مثلثی کناری صندلی عقب خودرو ) نصب می شود .

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۰۵۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *