اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خوزستان: اقدامات نهادهای حمایتی به کاهش جرائم کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، دکتر علی دهقانی در دیدار با مدیر کمیته امداد استان، ضمن بزرگداشت سالروز امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: امدادرسانی به مددجویان نیازمند کار بزرگ و پر اجری است که نیازمند حمایت جدی همه مسئولان و خیرین است. وی […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1401
56 بازدید
کد مطلب : 144553

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، دکتر علی دهقانی در دیدار با مدیر کمیته امداد استان، ضمن بزرگداشت سالروز امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: امدادرسانی به مددجویان نیازمند کار بزرگ و پر اجری است که نیازمند حمایت جدی همه مسئولان و خیرین است.

وی ادامه داد: اقدامات خیرخواهانه به سهم خود موجب ایجاد آرمش در جامعه می‌شود و افراد تحت حمایت را از آسیب‌هایی که در معرض آن قرار دارند، مصون نگه می‌دارد.

دکتر دهقانی گفت: کمک به نیازمندان نباید مختص به یک اداره یا نهاد باشد بلکه باید با تقویت روحیه کمک‌رسانی، این اقدامات را به سطوح همسایگی و اقوام نیازمند نزدیک کرد تا هرکس به سهم خود با کمک به اطرافیانش، مانع از افزایش فقر و نابرابری در جامعه شود.

وی بیان داشت: کمک به نیازمندان نتایج مادی و معنوی زیادی دارد که این آثار در زندگی مددجویان و خیرین و همچنین دست اندرکاران این امر خداپسندانه به خوبی مشهود است.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۱۲۹۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *