اخبار داغ

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ولادت حضرت قائم آل محمد(عج)

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی خجسته میلاد دوازدهمین اختر درخشان آسمان امامت و ولایت و هفته سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان(عج) را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی […]

اشتراک گذاری
27 اسفند 1400
143 بازدید
کد مطلب : 143589

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی خجسته میلاد دوازدهمین اختر درخشان آسمان امامت و ولایت و هفته سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان(عج) را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است:

نیمه شعبان پر برکت به نیمه خود رسید و دل دلدادگان خاندان عصمت و طهارت که سالها است به شوق دیدار جمال مبارک مهدی موعود(عج) لحظه‌شماری می‌کند، از رایحه دلنشین روز میلاد درخشان‌ترین ستاره هدایت و ولایت در آسمان آفرینش مسرور و خرسند گشته است.

جهان امروز بیش از هر زمانی حکومتی فراگیر و سرشار از صلح و معنویت را بی صبرانه انتظار می‌کشد و ظهور منجی عدالت گستر وعده الهی است که سرانجام تحقق می‌یابد.

امید آمدن قافله سالار دل های بی قرار شیرین‌ترین انتظارها است و درک انتظار جامعه را به سوی اصلاح، رستگاری و معنویت سوق می دهد.

روز عید منتظران به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از تلاشگران گمنامی که در سنگر مبارزه و جهاد با مجاهدت‌های خاموش از همه هستی خویش می گذرند و امنیت، آسایش و آرامش را به جامعه هدیه می دهند قدردانی کنیم.

فرخنده میلاد بقیه الله العظم، حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به همه مسلمانان به ویژه همکاران محترم صنعت نفت و حفاری و خانواده‌های بزرگوار آنان تبریک عرض می نمایم.

امید است پروردگار متعال به برکت وجود نورانی حجت ابن الحسن عسکری(عج) ما را در جمله منتظران راستین قرار دهد.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۲۷۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *