اخبار داغ

گشت مدیران در قالب بازرس در خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، همزمان با فرا رسیدن ایام سال نو و نیاز مردم به مایحتاج عمومی مدیران تعزیرات حکومتی استان و سازمان جهاد کشاورزی در سطح شهر حضور یافته و فروشگاههای بزرگ را مورد رصد قرار دادند. فروشگاه های زنجیره ای، میوه و […]

اشتراک گذاری
22 اسفند 1400
148 بازدید
کد مطلب : 143389

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، همزمان با فرا رسیدن ایام سال نو و نیاز مردم به مایحتاج عمومی مدیران تعزیرات حکومتی استان و سازمان جهاد کشاورزی در سطح شهر حضور یافته و فروشگاههای بزرگ را مورد رصد قرار دادند.

فروشگاه های زنجیره ای، میوه و تربار، آجیل و خشکبار ، گوشت ، مرغ و ماهی از جمله محل های بازرسی تیم های گشت تعزیرات در استان بود

نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی در حاشیه این بازرسی گفت : با عنایت به لزوم پایش و نظارت مستمر بر بازار بر آن شدیم تا شخصا به همراه مهندس امیری زاده ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان در سطح بازار حضور یافته و قیمت ها را مورد رصد قرار دهیم .

وی تصریح کرد باید قیمت اجناس بر روی محصولات درج و در دید مشتری قرار بگیرد . و عدم درج قیمت نیز تخلف محسوب می گردد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود عدم ارائه مدارک خرید از سوی فروشندگان نیز خود نوعی تخلف به شمار می رود .

بیرانوندی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه افرادی که در مغازه ها فعالیت داشته باید نسبت به اخذ کارت مباشرت اقدام نموده و در هر صورت پاسخگوی بازرسان باشند و صرف اینکه شخصی در واحد صنفی فعالیت کند و در قبال پاسخگویی به بازرسین خود را فاقد صلاحیت بداند رافع مسئولیت نخواهد بود .

گفتنی است در این گشت ها در یکی از فروشگاههای سطح اهواز که وجه مازاد از مشتری اخذ گردیده بود با دستور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان علاوه بر عودت وجه اخذ شده به مشتری برای فروشگاه مورد نظر تشکیل پرونده گردید .


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۲۲۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *