اخبار داغ

پیام تسلیت فرماندار اهواز در پی شهادت پاسدار شهید مدافع حرم احسان کربلایی پور

مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز در پی شهادت پاسدار رشید اسلام احسان کربلایی پور از شهدای مدافع حرم در کشور سوریه پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، متن پیام به شرح است؛ بسم رب الشهداء و الصدیقین بی‌شک عزت و عظمت و استقلال روزافزون […]

اشتراک گذاری
20 اسفند 1400
109 بازدید
کد مطلب : 143222

مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز در پی شهادت پاسدار رشید اسلام احسان کربلایی پور از شهدای مدافع حرم در کشور سوریه پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، متن پیام به شرح است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بی‌شک عزت و عظمت و استقلال روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین ایثار، جانفشانی، جهاد و شهادت است و نام این شهیدان همیشه بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

پاسدار شهید کربلایی پور به عنوان یک الگو از جوانان غیرتمند ایران اسلامی برای پاسداری از حریم اهل بیت(ع) است که صحنه های زیبایی از ایثار، فداکاری و شهادت طلبی را تداوم بخشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهادت افتخار آمیز پاسدار رشید اسلام احسان کربلایی پور در جبهه حریم آل الله را به خانواده معزز شهید، مردم شهیدپرور شهرستان اهواز به ویژه خانواده معظم شهدا، سبزپوشان و بسیجیان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.خداوند متعال روح این شهید را با اهل بیت(ع) محشور گرداند.

عزت، اقتدار، سربلندی و توفیق روز افزون نظام مقدس ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مسعود فلاحی

فرماندار شهرستان اهواز

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۰۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *