اخبار داغ

توزیع یکصد صفحه خورشیدی و مخزن آب بین خانوارهای عشایری اهواز

روز یکشنبه در آیینی ۵۰ صفحه خورشیدی و ۵۰ مخزن هزار لیتری آب با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، مدیر کل امور عشایر خوزستان، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و جمعی از مسوولان در آیینی بین خانوارهای عشایری اهواز توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، […]

اشتراک گذاری
09 اسفند 1400
148 بازدید
کد مطلب : 142687

روز یکشنبه در آیینی ۵۰ صفحه خورشیدی و ۵۰ مخزن هزار لیتری آب با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، مدیر کل امور عشایر خوزستان، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و جمعی از مسوولان در آیینی بین خانوارهای عشایری اهواز توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی فرماندار اهواز، بیان کرد: به دنبال بهبود شرایط اقتصادی و رونق اشتغال و تولید در قشر عشایر هستیم و یکی از صنایعی که می‌تواند در عشایر توسعه یابد صنعت پروتئین است که می توان برای تامین نیاز پروتیینی کشور از عشایر استفاده کرد.

وی افزود: اگر جوانان عشایری را کمک‌ کنیم تا در بخش تولید دام، ورود کنند به صنعت پروتئینی کشور کمک‌ کرده‌ایم و در برنامه داریم از مسیرهای مختلف از قشر عشایر حمایت می کنیم تا در تامین نیازهای خود، و در بخش اقتصادی شرایط بهتری را داشته باشند.

فلاحی ادامه داد: فرمانداری اهواز برای بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال عشایر اعلام آمادگی دارد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۰۹۰۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *