اخبار داغ

  شهردار اهواز خبر داد: طرح ده روزه ی پاکسازی معابر شهری برگزار می شود

عصر امروز سومین جلسه ستاد استقبال از نوروز به ریاست امینی شهردار اهواز و با حضور معاونین و شهرداران مناطق هشتگانه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد . به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، در این جلسه که با سرفصل رفع معضلات و چالش‌های شهری ، به منظور رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی […]

اشتراک گذاری
06 اسفند 1400
84 بازدید
کد مطلب : 142539

عصر امروز سومین جلسه ستاد استقبال از نوروز به ریاست امینی شهردار اهواز و با حضور معاونین و شهرداران مناطق هشتگانه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، در این جلسه که با سرفصل رفع معضلات و چالش‌های شهری ، به منظور رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی برگزار شد ، امینی به زیباسازی فضا و منظر شهری تاکید کرد و گفت: شهرداری همه ساله با اجرای اقداماتی از قبیل شست و شو ، رنگ‌آمیزی و نصب اِلمان‌های شهری ، اصلاح و رفع نواقص به استقبال بهار می رود و امسال هم نیز مشابه هر سال، مدیران مناطق باید این موضوع را در اولویت کاری مجموعه شهرداری اهواز قرار دهند.

وی افزود: شهرداری ها نسبت به لکه گیری آسفالت ، نظافت بوستان ها و معابر و کاشت گلهای فصلی و همچنین آبیاری فضای سبز، ترمیم و بازسازی سرویس های بهداشتی در سطح شهر، بازسازی و احیای نمازخانه ها، رنگ آمیزی جداول ، روشنایی فضای سبز در زیبایی هرچه بیشتر منظر شهری دقت نظر داشته باشند.

منتخب شورای شهر اهواز در ادامه ضمن تاکید بر نزدیک شدن به ایام نوروز و نقش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری ادامه داد: از آنجایی که مشارکت شهروندان ابزاری برای تقویت مدیریت شهری در جوامع توسعه یافته و همچنین شاخص‌های زندگی جوامع مختلف محسوب می‌شود، مشارکت شهروندان در اداره محلات و زندگی خود سبب ارتقاء حس تعلق و افزایش نشاط اجتماعی نیز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه جمع آوری زباله ها و پاکسازی معابر و خیابان های سطح شهر اهواز نیز تصریح کرد: برآنیم تا با اجرای طرح ده روزه که با مشارکت و همراهی مردم و همچنین برخی از مدیران شهری و نهادهای دولتی در دستور کار این جلسه قرار گرفته با انتشار این پیام به جامعه بگوییم که همه با هم در قبال شهرمان مسئول هستیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *