اخبار داغ

شبکه اخلال در نظام ارزی منهدم شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و انهدام باند شبکه‌ای و سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور با تخلف ۱۸ هزار میلیارد ریالی در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پس از ۱۰ ماه تلاش شبانه روزی و استعلامات متعدد از سازمان‌ها و ادارات مربوطه مشخص شد که […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1400
157 بازدید
کد مطلب : 142300

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و انهدام باند شبکه‌ای و سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور با تخلف ۱۸ هزار میلیارد ریالی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پس از ۱۰ ماه تلاش شبانه روزی و استعلامات متعدد از سازمان‌ها و ادارات مربوطه مشخص شد که این سه شرکت در سال ۱۳۹۷ با ایجاد رانت و روابط ناسالم با مدیریت امور شعب و دیگر کارمندان یکی از بانک‌های عامل استان طی ۱۱۸ فقره حواله درمجموع بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال به میزان ۵۸ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۵۸ یورو ارز دولتی، معادل ۱۸ هزار و ۷۴۲ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال تحت عنوان واردات کالای اساسی دریافت کرده اند اما هیچ گونه کالایی وارد نکردند.

با همکاری اداره اطلاعات و سازمان بازرسی استان خوزستان، ۹ نفر اعم از کارمندان بانک، مدیران شرکت، دلالان و واسطه‌ها شناسایی و طی چندین مرحله عملیات مختلف دستگیر و با قرار مناسب در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۲۵۰۰۹۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *