اخبار داغ

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: روزهای فراموش ناشدنی دهه فجر، نقطه عطف در روند مبارزات ملت بزرگ ایران و سرآغاز طلوع درخشان و تبلور عزت […]

اشتراک گذاری
12 بهمن 1400
160 بازدید
کد مطلب : 141818

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

روزهای فراموش ناشدنی دهه فجر، نقطه عطف در روند مبارزات ملت بزرگ ایران و سرآغاز طلوع درخشان و تبلور عزت و شکوه ملتی است که با رهبری هوشمندانه امام راحل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

در بیش از چهار دهه گذشته، ایران اسلامی آماج حملات و توطئه‌های دشمنان انقلاب ، اعم از جنگ، ترور، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، صنعتی و تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی قرار گرفت، غافل از اینکه ملت بزرگ ایران با وحدت کلمه، خودباوری و روحیه انقلابی، محکم و استوار در مسیر عزت، توسعه و اعتلای کشور لحظه‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا کوتاه نخواهد آمد.

در این میان کارکنان شریف و سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری لحظه ای از تلاش در جهت توسعه و تعالی کشور دست برنداشته و همواره ولایت‌مدار و همگام با تلاشگران صنعت نفت در خط مقدم تولید، پاسخگوی نیازهای کشور و خدمتگزاری بوده و هستند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و امام شهدا، ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران، تلاشگران صنعت نفت و خانواده بزرگ صنعت حفاری کشور تبریک عرض می نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و بهروزی همگان و توفیقات هر چه بیشتر را در خدمتگزاری به ملت شریف ایران آرزومندم.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۲۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *