اخبار داغ

علاوه بر سامانه ۱۴۲۰ (وب، مکاتبه، تماس تلفنی، پیامک) ، مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک نیز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص خدمات جدید سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گفت : امروزه سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یکی از ابزارهای رایج دیجیتال در کسب و کارهای متنوع […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1400
327 بازدید
کد مطلب : 141602

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص خدمات جدید سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گفت :

امروزه سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یکی از ابزارهای رایج دیجیتال در کسب و کارهای متنوع جایگاه خود را تثبیت نموده و سازمان‌های موفق از این راه حل جهت افزایش منافع و کاهش زمان ارائه خدمت به مشتری بهره می‌برند. در همین راستا تنوع درگاه‌های ارتباطی به عنوان افزونه‌ای بر سامانه مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند جهت ایجاد دسترسی به اطلاعات و تسهیل تعامل با مخاطبان با هدف بهبود روابط و تقویت همکاری میان ذینعفان مد نظر قرار گیرد.

سازمان تامین اجتماعی علاوه بر درگاه‌های ارتباطی موجود شامل پورتال ۱۴۲۰(وب)، مرکز تماس تلفنی ۱۴۲۰، مشاوره حضوری و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، نسبت به فعال سازی درگاه پست الکترونیک به آدرس: ۱۴۲۰@tamin.ir نیز اقدام و بستر ارتباطی فیمابین سامانه CRM و پست الکترونیک را ایجاد نموده است. در این راستا مخاطبان می‌توانند با ارسال درخواست خود به آدرس موصوف، از همان طریق نیز پاسخ خود را دریافت نمایند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۵۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *