اخبار داغ

مردم همواره در مشکلات و سختی ها کنار نظام ایستاده اند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلسه هماهنگی اجرایی برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، در این جلسه اعضای ستاد نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند . سرهنگ قربانپور فرمانده انتظامی باغملک به نقش و مشارکت مردم در رویدادهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت مردم همواره در […]

اشتراک گذاری
29 دی 1400
97 بازدید
کد مطلب : 141361

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلسه هماهنگی اجرایی برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، در این جلسه اعضای ستاد نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند .

سرهنگ قربانپور فرمانده انتظامی باغملک به نقش و مشارکت مردم در رویدادهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت مردم همواره در مشکلات و سختی ها کنار نظام ایستاده اند.

حاج آقا بهمنی امام جمعه باغملک در بیاناتی فرمودند؛ باید قدردان نخبگان و ایثارگران باشیم و همواره از نخبگان علمی . نظامی . فرهنگی و قضایی حمایت نماییم .

ایشان شهید نواب صفوی را شهید راستین انقلاب نامید که شهادتش سرآغاز نجات کشور از استبداد و استکبار بوده است .

در ادامه بهروز فرج اللهی فرماندار باغملک ضمن تشکر از اعضای ستاد دهه فجر شهرستان خواستار برگزاری منظم جلسات کمیته های مختلف ستاد دهه فجر و توجه به عدم تلاقی برنامه های پیش رو و اطلاع رسانی برنامه ها و پروژه ها و اعلام عملکرد جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر و انتقال به استان از طریق صدا و سیما شدند . فرماندار باغملک در این جلسه بصورت تلفنی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان رایزنی کرد و مقرر گردید برنامه ها و پروژه های شاخص شهرستان از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش گردد .

در پایان فرماندار باغملک بر بومی گزینی برنامه های دهه فجر تاکید نمود و خواستار جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری برنامه های سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

گفتنی است در طول جلسه احکام کمیته های برگزاری برنامه های دهه فجر به مسؤلین مربوطه تحویل شد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۹۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *