اخبار داغ

تمهیدات لازم برای رونق بندر شادگان پیش بینی شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از فرمانداری شادگان، معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: بندر شادگان با ظرفیت اشتغالزایی بالا تاثیر زیادی در توسعه اقتصادی منطقه دارد و در این راستا تمهیدات لازم برای رونق این بندر پیش بینی شده است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان دکتر ولی‌‌الله حیاتی […]

اشتراک گذاری
27 دی 1400
66 بازدید
کد مطلب : 141311

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از فرمانداری شادگان، معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: بندر شادگان با ظرفیت اشتغالزایی بالا تاثیر زیادی در توسعه اقتصادی منطقه دارد و در این راستا تمهیدات لازم برای رونق این بندر پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان دکتر ولی‌‌الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با همراهی حجت الاسلام ‌و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی دوشنبه در بازدید از بندر شادگان اظهار داشت: بندر شادگان، اهمیت بالایی برای استان خوزستان دارد و باید همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه فعالیت کنند تا این بندر را پر رونق‌تر از گذشته دید.

وی رونق بندر شادگان را اولویت نخست دولت برای رونق اقتصادی این منطقه عنوان کرد و افزود: بازارچه کالای همراه ملوان در شادگان ایجاد خواهد شد تا معیشت مردم در این شهرستان رونق گیرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: مردم منطقه باید از مزیت های تجاری بندر شادگان به خوبی استفاده کنند زیرا حق مردم این شهرستان استفاده و بهره‌مندی از مزایای بخش تجاری این بندر است.

حیاتی بیان کرد: بندر شادگان زیرساخت‌های مناسبی دارد و یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه استان خوزستان به شمار می‌رود که به عنوان شاهرگ حیاتی باید روز به روز رونق گیرد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۷۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *