اخبار داغ

تشییع دریایی شهدای گمنام در سواحل خلیج همیشگی فارس

مراسم تشییع دریایی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام بر امواج خروشان خلیج همیشگی فارس در سواحل جنوبی خوزستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مراسم تشییع دریایی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام امروز بر امواج خروشان خلیج همیشگی فارس برگزار شد. در این مراسم باشکوه پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده با […]

اشتراک گذاری
18 دی 1400
174 بازدید
کد مطلب : 140938

مراسم تشییع دریایی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام بر امواج خروشان خلیج همیشگی فارس در سواحل جنوبی خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مراسم تشییع دریایی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام امروز بر امواج خروشان خلیج همیشگی فارس برگزار شد.

در این مراسم باشکوه پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده با مشایعت و همراهی نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه خوزستان از بندر ماهشهر به سمت بندر امام خمینی (ره) و در مسیر دریایی تشییع شدند.

رژه و مانور مقتدرانه قایق های موتوری و همراهی دریادلان نیروی دریایی سپاه که پیکر مطهر شهدا را تا سواحل نیلگون خلیج فارس در اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی (ره) مشایعت کردند از صحنه های ماندگار این مراسم شد.

از نکات حائز اهمیت در این مراسم استقبال کشتی های خارجی سواحل بندر ماهشهر و ادای احترام خدمه این کشتی ها به پیکر شهدای گمنام بود. در مسیر تشییع دریایی، همه لنج ها و کشتی های نظامی و اقتصادی نیز بوق خود را به صدا درآوردند و برای لحظاتی به احترام شهدا، از حرکت باز ایستادند.

۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا شنبه ساعت ۸ صبح در محل اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان واقع در بندر امام خمینی (ره) به آغوش خاک سپرده خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۱۸۰۰۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *