اخبار داغ

رقابت کارکنان بیمه و درمان در مسابقه کتبی مفاهیم قرآن کریم

همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم با حضور کارکنان واحدهای بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی استان خوزستان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیست و سومین دوره مسابقه مفاهیم قرآن کریم امروز ۲۶م آبان ماه با شرکت […]

اشتراک گذاری
26 آبان 1400
62 بازدید
کد مطلب : 137713

همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم با حضور کارکنان واحدهای بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیست و سومین دوره مسابقه مفاهیم قرآن کریم امروز ۲۶م آبان ماه با شرکت کارکنان بخش بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد . محمد امین صادقی قاری جوان مسابقات کشوری با قرائت آیاتی از قرآن کریم روح و جان تازه ای به شرکت کنندگان و حاضرین در سالن محل برگزاری آزمون بخشید .

این مسابقه کتبی با حضور ۲۰ نفر از کارکنان مدیریت درمان و اداره کل تامین اجتماعی راس ساعت ۱۴ آغاز و نیم ساعت بعد از آن به پایان رسید . در نهایت افسانه شریفی نسب از شعبه تامین اجتماعی اندیمشک ، دکتر عیسی حق شعار از بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان ،حیدر حمیدی اصل از درمانگاه امام حسین (ع) اهواز و شیدا نبهانی از مدیریت درمان به ترتیب بالاترین امتیاز را کسب نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *