اخبار داغ

پرداخت کمک هزینه های درمانی بلاعوض هلال احمر خوزستان به ۲هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از پرداخت ۳۳میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به ۲هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد. دکتر علی خدادادی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک […]

اشتراک گذاری
25 آبان 1400
90 بازدید
کد مطلب : 137637

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از پرداخت ۳۳میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به ۲هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

دکتر علی خدادادی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: این کمک های بلاعوض به صورت پرداخت های مالی به ۲هزار و ۸۴۹ نفر و بر حسب هزینه کرد های درمانی در زمینه های کمک هزینه تامین دارو، هزینه بستری،تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است، گفت: متاسفانه با این حجم از افزایش قیمت ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده های کم بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد بسیاری از افراد قرار گرفته در دهک های پایین درآمدی و توانمندی مالی ، را دچار مشکلات عدیده کرده است تا جایی که بعضاً از پس تامین هزینه های درمانی خود بر نمی آیند و یا امکان ادامه روند درمان را ندارند.به لطف خدا جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته است در این زمینه مداخله کرده و بخشی از این هزینه ها را جبران نماید.

خدادادی در پایان بار دیگر از خیرین خوزستانی دعوت کرد با مشارکت در پروژه های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت ،تسکین گر آلام نیازمندان و دردمندان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *