اخبار داغ

رسانه ها منادیان آگاهی بخشی جامعه اند/ زلزله رحمت خداوند برای نشان دادن مظلومیت و محرومیت مناطق زلزله زده اندیکا

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گلبانگ زاگرس، پیمان نجف پور پیشکسوت رسانه و مطبوعات در ادامه وبینار تخصصی بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده اندیکا گفت : جامعه رسانه همواره بعنوان منادیان آگاهی بخشی جامعه در تمام امور ، رخدادها و خصوصاً حوادث غیر مترقبه اینچنینی در بطن جامعه حضور […]

اشتراک گذاری
25 آبان 1400
108 بازدید
کد مطلب : 137578

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گلبانگ زاگرس، پیمان نجف پور پیشکسوت رسانه و مطبوعات در ادامه وبینار تخصصی بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده اندیکا گفت : جامعه رسانه همواره بعنوان منادیان آگاهی بخشی جامعه در تمام امور ، رخدادها و خصوصاً حوادث غیر مترقبه اینچنینی در بطن جامعه حضور فعال دارند .

وی افزود : در خصوص مشکلات مناطق زلزله زده ناگفته ها بسیار است ، مردم نجیب و عزتمند این مناطق بدون کوچکترین امکاناتی هنوز به سبک‌ و سیاق نیاکانشان زندگی می کنند .

نجف پور بیان کرد : از آنجایی که منطقه کمفه که یکی از دور افتاده ترین مناطق زلزله است زادگاه پدری من است ، درد مردم منطقه را با تمام وجود بیشتر و بهتر از دیگران احساس میکنم .

این پیشکسوت رسانه و مطبوعات تصریح کرد: جامعه رسانه استان در این زلزله تمام قد در کنار مردم منطقه بوده و به بهترین نحوه ممکن وظیفه ذاتی خود را انجام داد .

وی با اشاره به حضور مداوم اعضای خانه مطبوعات استان خوزستان در مناطق زلزله زده اندیکا گفت : قطعاً اخبار و گزارشات ارسالی اصحاب رسانه از منطقه و بازتاب گسترده آنها در سطح ملی بود که باعث شد مسئولین ملی همچون رئیس جمهور و معاونین ریاست جمهوری و ‌… به عمق فاجعه پی ببرند و حضور به بازدید از منطقه بیایند و مصوبات بسیار خوبی برای کمک‌ به منطقه تصویب کنند .

مشاور مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان خاطر نشان کرد : وظیفه ما رسانه ها از این ببعد نسبت به مناطق زلزله زده اندیکا سنگین است ، چرا که بعنوان زبان گویای جامعه و رکن چهارم دموکراسی مطالبه گری خود را در خصوص محقق شد مصوبات تصویب شده باشیم .

وی در پایان گفت : معتقدم زلزله رحمت خداوند بود برای دیده شدن مظلومیت و محرومیت مردم منطقه که همگان ببینند هنوز هستند مناطقی که از ابتدایی ترین امکانات زندگی اعم از خانه ، جاده و ….بی بهره اند چه برسد به آب لوله کشی و برق و گاز و ….و تنها با قراردادن چندین سنگ و چوب بر روی هم سرپناهی برای زندگی درست کرده اند و بر طرف کردن این کمبودها نیاز به یک عزم ملی دارد و بس … که بسیار امیدواریم در دولت سید محرومان آیت الله رئیسی این مهم محقق گردد . ان شالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *