اخبار داغ

رسانه ها می توانند جلوی بسیاری از نابسامانی‌ها را بگیرند/ رسانه ها بدنبال تحول انقلابی باشند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، یک کاندیدای بازرسی خانه مطبوعات خوزستان گفت: رسانه ها با انجام رسالت دیده بانی خود می توانند جلوی بسیاری از نابسامانی‌ها را بگیرند. حسین عبدالعزیزی با بیان اینکه انتخاب درست و با بصیرت، ضامن پیشرفت رسانه های خوزستان است گفت: در حال حاضر […]

اشتراک گذاری
18 آبان 1400
144 بازدید
کد مطلب : 137259

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، یک کاندیدای بازرسی خانه مطبوعات خوزستان گفت: رسانه ها با انجام رسالت دیده بانی خود می توانند جلوی بسیاری از نابسامانی‌ها را بگیرند.

حسین عبدالعزیزی با بیان اینکه انتخاب درست و با بصیرت، ضامن پیشرفت رسانه های خوزستان است گفت: در حال حاضر بیشترین تحرک دشمنان؛ تحرکات تبلیغاتی، جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است.

وی گفت: رسانه‌ها در همه امور از جمله بازسازی، تحول انقلابی و خردمندانه در عرصه‌ فرهنگ و رسانه، احیای اعتماد و امید مردم، نظارت بر کار مسئولان و پاسخ‌گوکردن آن‌ها و مشارکت و دل‌گرمی مردم برای حل مشکلات و مقابله با تحریم‌ها نقش مهمی دارند گفت: رسانه ها با انجام رسالت دیده بانی خود می توانند جلوی بسیاری از فسادها، نابسامانی‌های اقتصادی، اجتماعی از جمله فقر و فساد و تبعیض را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *