اخبار داغ

اهالی فرهنگ فضایل سربازان گمنام را در شعر معرفی کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت : اهالی ادبیات و فرهنگ هنر با ابزار شعر می توانند فضیلت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) را برای شهروندان و مخاطبان این هنر بیان کند. وحید کیانی پنجشنبه در حاشیه برگزاری دومین […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
92 بازدید
کد مطلب : 136831

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت : اهالی ادبیات و فرهنگ هنر با ابزار شعر می توانند فضیلت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) را برای شهروندان و مخاطبان این هنر بیان کند.

وحید کیانی پنجشنبه در حاشیه برگزاری دومین کنگره شعر گمنامی در ماهشهر اظهار داشت : سربازان گمنام امام زمان (عج) جان خود را در کف دست می گذارند و به جنگ دشمنان انقلاب میروند تا محیطی امن را در کشور ایجاد کنند.

وی گفت: این امنیت توسط افرادی تامین می شود که نمی خواهند دیده شوند.

وی ادامه داد : امیدواریم در حوزه ادبیات ، شعر ، هنر و در نمای کلی فرهنگ بتوانیم مردم را آگاه کنیم تا با استفاده از امکاناتی که در جان و در ذرات هنر وجود دارد فضیلت های این افراد را نشان دهیم .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان افزود : از دیرباز شعر مهمترین ابزار و سلاحی بوده که توانسته به کمک مخاطبین خود بیاید و با زبان شیوا فضای جنگ را لطیف کند.

کیانی خاطر نشان کرد : شعر می تواند فضای جامعه را چنان لطیف کند تا در این شرایط سخت فضا آماده شود تا سایر احاد کشور ، راه خود را بدرستی طی کنند.

دومین کنگره ملی شعر گمنام به مناسبت گرامی داشت سربازان گمنام امام زمان (عج) پنجشنبه در منطقه اقتصادی بندر ماهشهر برگزار شد.

جمعی از شاعران کشوری و مسوولان استان خوزستان از جمله نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم افتتاح این کنگره حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *