اخبار داغ

در جلسه ستاد کرونا مطرح شد؛ گتوند در وضعیت آبی/کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی

صد و دوازدهمین جلسه ستاد کرونا شهرستان گتوند در فرماندار این شهرستان برگزارشد. به گزارش تجهیز نیوز،صیدی پور در ابتدای این جلسه در خصوص آمار کرونا پرداخت و اظهار داشت:در هفته های اخیر ۱۱درصد نمونه ها مثبت بوده است،در هفته های اخیر بیماران سرپایی و بستری کاهشی بوده. وی افزود:تعداد کل بیماران کرونایی از ابتدای […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1400
98 بازدید
کد مطلب : 136405

صد و دوازدهمین جلسه ستاد کرونا شهرستان گتوند در فرماندار این شهرستان برگزارشد.

به گزارش تجهیز نیوز،صیدی پور در ابتدای این جلسه در خصوص آمار کرونا پرداخت و اظهار داشت:در هفته های اخیر ۱۱درصد نمونه ها مثبت بوده است،در هفته های اخیر بیماران سرپایی و بستری کاهشی بوده.

وی افزود:تعداد کل بیماران کرونایی از ابتدای اپیدمی ۸۳۱۴ بوده که از این تعداد ۹۲درصد سرپایی و ۸درصد بستری بوده است،از ابتدای این بیماری ۹۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

معاونت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند تصریح کرد:متسفانه درصد رعایت پروتکل ها کاهشی بوده و میتوانند زنگ خطری برای موج جدید باشد،در شهرستان تاکنون ۷۷درصد جمعیت بالا ۱۲ساله یک دوز واکسن را دریافت کرده اند و ۴۶ درصد هر دو دوز را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد:برای موج های جدید باید بیماری کمترین آسیب و خسارت را داشته باشد و حداقل باید ۸۵ درصد باید هر ۲دوز را دریافت کنند،کمترین استقبال واکسن در سن ۲۰تا۴۰ سال و بیشترین استقال در گروه ۶۰ سال بوده است،ازشهروندان تقاضا می شود هرچه زودتر واکسن اقدام به واکسن خود کنند.

گفتنی است؛در این جلسه از بهمن آتشبدراده دهیار روستای حاجی آباد از توابع بخش مرکزی به دلیل همکاری و رسید این روستا به واکسن ۹۳ درصد تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *