اخبار داغ

جشنواره ملی در حد محلی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب،یادمان دکتر قیصرامین شاعر معاصر ایران زمین در زادگاهش گتوند برگزار شد. جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب که در گذشته بصورت استانی برگزار میشد چندسالی ست که بصورت ملی برگزار میشود اما با دست […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1400
88 بازدید
کد مطلب : 136339

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب،یادمان دکتر قیصرامین شاعر معاصر ایران زمین در زادگاهش گتوند برگزار شد.

جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب که در گذشته بصورت استانی برگزار میشد چندسالی ست که بصورت ملی برگزار میشود اما با دست خالی و پایین ترین سطح بودجه مالی، که جای سوال دارد اگر نام جشنواره از استانی به ملی تغییر و ارتقا یافته چرا بودجه ملی برای برگزاری جشنواره ملی قیصر در نظر گرفته نمی شود.

هرچند در جشنواره ملی، مهمان و سخنران کشوری دعوت می شود، اما در جشنواره ملی یادمان قیصر امین پور، شاخص ترین چهره، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بود.

چهاردهمین جشنواره ملی در کوچه آفتاب یادمان قیصر امین پور با حضور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی- امام جمعه و برخی از مسئولین شهرستان گتوند جمعی از شعرا و مردم فرهنگ دوست در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند برگزار شد.

دکتر محمد جوروند گفت؛ شعر در ادبیات دینی جایگاه ویژه ای دارد.و همواره شاعران شیعیدر مدح ائمه اطهار آثار ارزنده ای را در تاریخ به ماندگاری ثبت نمودند.

جوروند، آرامگاه قیصر در گتوند را یک فرصت برای علاقمندان به شعر و ادب فارسی دانست و افزود شهرستات گتوند میتواند قیصرهای دیگر را به جامعه شعر و شاعری در سطح ملی تقدیم نماید.

*خبر-رضاحسین زاده ترکالکی*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *