اخبار داغ

فقر ریشه کن نمی شود مگر این که مراکز فساد اقتصادی جمع شود/نمی توان هم مسئول بود و هم عضو چند کارخانه و شرکت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری لالی نیوز، امام جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت تصریح کرد: امیدواریم همه بهنکاتی که علما برای وحدت میان شیعه وسنی می فرمایند عمل کنند . وی در ادامه با تبریک هفته […]

اشتراک گذاری
24 مهر 1400
98 بازدید
کد مطلب : 135300

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری لالی نیوز، امام جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت تصریح کرد: امیدواریم همه بهنکاتی که علما برای وحدت میان شیعه وسنی می فرمایند عمل کنند .

وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی خدمات زیادی به جامعه ارائه کرده و شهدای زیادی هم به جامعه تقدیم کرده است لذا از زحمات این عزیزان در حفظ نظم و آرامش جامعه سپاسگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری با اشاره به زلزله اندیکا عنوان کرد: در روزهای قبل در بعضی از مناطق زلزله زده اندیکا حضور یافتیم که با بررسی های به عمل آمده در حال تهیه و ارسال اقلامی برای مردم محروم اندیکا هستیم و امیدواریم همه در این امر خیر شرکت کنند.

وی با اشاره به روز جهانی ریشه کنی فقر بیان کرد: امیدوارم با تلاش دولت خدمت گذار و مجموعه وزرا این اتفاق بیفتد و این اتفاق نخواهد افتاد مگر این که مراکز فساد اقتصادی جمع شود به نحوی که می بینیم یک مسئول در چندین شرکت و کارخانه و نهاد هم عضویت و سهم دارد و این یعنی ذی نفع بودن و مسئولان این چنینی به جای دغدغه مردم به دنبال منافع خود خواهند بود.

امام جمعه شهرستان لالی در انتها با اشاره به طولانی شدن ساخت بنای جدید مسجد جامع اظهار داشت : به زودی ساختمان قدیم مسجد جامع را تخریب می کنیم و با توجه به افزایش قیمت ها امیدواریم با کمک همه مردم و خداوند متعال در ساخت مسجد اقدامات خوبی انجام دهیم و اعلام می کنیم از هفته آینده با توجه به تخریب ساختمان قدیمی مسجد، نماز جمعه در سایر مساجد برگزار خواهد شد

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *