اخبار داغ

موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی از سوی شرکت ملی نفت ایران اقدام به برپایی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه شد. این موکب با همکاری و پشتیبانی […]

اشتراک گذاری
06 مهر 1400
156 بازدید
کد مطلب : 134470

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی از سوی شرکت ملی نفت ایران اقدام به برپایی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه شد.

این موکب با همکاری و پشتیبانی شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری برپا و پذیرای زائران کربلا ورودی از مرز شلمچه می باشد و شرکت متن نیز مسئولیت پذیرایی از زائران در مرز چزابه را بر عهده دارد.

در زمان حاضر حدود ۲۵ نفر از کارکنان پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران در یک کار جمعی نسبت به ایجاد فضای مناسب معنوی و امکانات مورد نیاز برای توقف زوار اقدام و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از زائران استقبال و پذیرایی می شود.

در همین ارتباط دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران دوشنبه شب با حضور در موکب شهدای صنعت نفت در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

همچنین جلسه ای به منظور برنامه ریزی، هماهنگی و تعیین وظایف شرکت های تابع صنعت نفت پیرامون تامین امکانات مورد نیاز برگزار و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از دست اندرکان موکب تشکر و قدردانی کرد.

از سوی ملی حفاری هم اینک مشاور اجرایی مدیرعامل در مدیریت های منابع انسانی و خدمات، رئیس روابط عمومی، معاونت پایگاه بسیج و تعدادی از مسئولان شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و نفت و گاز اروندان در منطقه حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *