اخبار داغ

رسیدگی به بیش از ۱۱ هزار پرونده در استان

به گزارش پایگاه خبری تجهز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، به گفته نعمت اله بیرانودی در شش ماهه اول سال جاری توسط دستگاهای ناظر و کاشف ۱۱ هزار و ۶۶۰ فقره گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان و شهرستانهای تابعه ارسال گردیده است . وی گفت : از این تعداد کالا و […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1400
64 بازدید
کد مطلب : 134146

به گزارش پایگاه خبری تجهز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، به گفته نعمت اله بیرانودی در شش ماهه اول سال جاری توسط دستگاهای ناظر و کاشف ۱۱ هزار و ۶۶۰ فقره گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان و شهرستانهای تابعه ارسال گردیده است .

وی گفت : از این تعداد کالا و خدمات ۸ هزار و ۲۹۰ فقره ، قاچاق کالا و ارز ۲ هزار و ۴۵ فقره و بهداشت ، دارو و درمان یک هزار و ۲۲۳ فقره می باشد .

بیرانوندی تصریح کرد : عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۹۵۷ فقره ، گرانفروشی ۲ هزار و ۴۳ فقره و حمل کالای قاچاق با ۷۵۲ فقره گزارش به ترتیب بیشترین تخلفات را در بر داشته اند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاهای ناظر و کاشف و زحمات شبانه روزی پرسنل تعزیرات حکومتی استان افزود : از این تعداد پرونده وارده ۱۱ هزار و ۴۱۲ فقره مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفتند که تعدادی از پرونده های موجود دوره قبل نیز در زمره پرونده های رسیدگی شده قرار دارند .

وی در پایان با اشاره به لزوم پاسخگویی دستگاهها و ادارات و سازمانهایی که مخاطب استعلامات شعب تعزیرات حکومتی قرار می گیرند اظهار داشت:

در بسیاری از پرونده ها تکمیل تحقیقات مقدماتی و رسیدن پرونده به نتیجه نهایی مستلزم اخذ نظر کارشناسی دستگاههای ذیربط مانند سازمان صمت  ، دانشگاه علوم پزشکی ,گمرکات استان , اداره کل استاندارد , جهاد کشاورزی , نیروی انتظامی و سایر دستگاههاست که پاسخگویی وفق مهلتهای مقرر قانونی مورد انتظار اکیدست تا بتوان با در نظر گرفتن دو عنصر توام دقت و سرعت به حکم رسید و حقوق مردم و دولت رعایت گردد.

وی خاطر نشان کرد: عدم همکاری و عدم پاسخگویی در مهلت تعیین شده توسط قانون مستوجب پیگرد قانونی میباشداین مقام مسئول از همکاری و همراهی سازمان هایی که با پاسخگویی بموقع در بسط عدالت و تحقق حقوق مردم و دولت کوشا هستند تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *