اخبار داغ

برنامه های پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران به این مناسبت تشریح شد 

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس برنامه های ویژه پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران به این مناسبت تشریح شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، علی سالمی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینان آن دوران، گفت: به […]

اشتراک گذاری
01 مهر 1400
160 بازدید
کد مطلب : 133987

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس برنامه های ویژه پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران به این مناسبت تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، علی سالمی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینان آن دوران، گفت: به این مناسبت دو نمایشگاه در ساختمان مرکزی و محوطه محل اعزام کارکنان طرح اقماری به موقعیت های عملیاتی برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ها ، ایثار و فداکاری های شهدا و بسیجیان صنعت نفت، تصاویر شهیدان و نقش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران با حضور فعال در جبهه ها و همچنین در راستای حفظ و نگهداشت تولید در هشت سال جنگ تحمیلی در معرض دید همکاران قرار می گیرد.

سالمی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی اظهار کرد: برپایی موکب عزاداری در یادمان شهدای گمنام در شهرک نفت و محل اعزام کارکنان اقماری و ایجاد ایستگاه های صلواتی و روایتگری توسط یکی از یادگاران دفاع مقدس در محوطه باز ساختمان مرکزی شرکت از برنامه های بسیج به این مناسبت می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ملی حفاری با بیان اینکه رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در تمامی برنامه ها مورد تاکید و اهتمام ویژه است، گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی با همکاری امور ورزش شرکت، مسابقات فرهنگی تحت عنوان « صدایی به رنگ کتاب » مختص فرزندان کارکنان در رده سنی کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز، دیدار با خانواده های ایثارگران و ارسال پیامک برای یادگاران دفاع مقدس شرکت از دیگر برنامه های این هفته است.

وی به تهیه نماهنگ به دو زبان فارسی و عربی تحت عنوان « به هوای حسین (ع)» نیز اشاره که توسط کارکنان بسیجی شرکت تهیه گردیده و در این هفته از شبکه های صدا و سیمای سراسری پخش خواهد شد.

سالمی افزود: همچنین براساس ابلاغیه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) برنامه اهداء خون به بیماران نیازمند در نظر گرفته شده که به موقع اطلاع رسانی تا کارکنان شرکت با در این امر انسانی مشارکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *