اخبار داغ

دست‌های کثیف آمریکا باعث از بین رفتن صلح جهانی شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خبرگزاری دولتی چین نوشت: ارتش آمریکا به کشتن ۱۰ غیرنظامی افغان شامل هفت کودک در حمله پهپادی به کابل اعتراف کرد. این نمونه‌ای دیگر از شیوه‌های بی‌ملاحظه است که در آن آمریکا با جان انسان‌ها به‌عنوان آسیب‌های جانبی در عملیات نظامی رفتار می‌کند. اقدامات نظامی بی‌پایان آمریکا باعث فجایع […]

اشتراک گذاری
29 شهریور 1400
131 بازدید
کد مطلب : 133679

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خبرگزاری دولتی چین نوشت:

ارتش آمریکا به کشتن ۱۰ غیرنظامی افغان شامل هفت کودک در حمله پهپادی به کابل اعتراف کرد. این نمونه‌ای دیگر از شیوه‌های بی‌ملاحظه است که در آن آمریکا با جان انسان‌ها به‌عنوان آسیب‌های جانبی در عملیات نظامی رفتار می‌کند.

اقدامات نظامی بی‌پایان آمریکا باعث فجایع انسانی بزرگ در جهان شده و این کشور را به بزرگترین خرابکار صلح و ثبات جهانی تبدیل کرده است. آخرین داده‌های دانشگاه براون نشان داد بیش از ۹۲۹ هزار نفر در خشونت‌های جنگ‌های پس از ۱۱ سپتامبر در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن و جاهای دیگر کشته شده‌اند.

آمریکا نه تنها یک جنگجوی بدنام، بلکه دارای دست‌های کثیف است که سایر کشورها را به هم ریخته است. آمریکا منبع عدم قطعیت‌های فزاینده در جهان و همچنین مانع اصلی در تلاش برای حصول به صلح و توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *