اخبار داغ

فردی که شایعه بمب گذاری در یکی از بانک های اهواز را منتشر کرده بود، دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار حیدری روز پنجشنبه  در بیان جزئیات این خبر گفت: ۲۰ شهریورماه سال جاری درپی شایعه وجود یک بسته مشکوک در یکی از بانکهای اهواز، شناسایی و دستگیری عامل شایعه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس با کار […]

اشتراک گذاری
26 شهریور 1400
166 بازدید
کد مطلب : 133326

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار حیدری روز پنجشنبه  در بیان جزئیات این خبر گفت: ۲۰ شهریورماه سال جاری درپی شایعه وجود یک بسته مشکوک در یکی از بانکهای اهواز، شناسایی و دستگیری عامل شایعه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی مستمر و انجام یک سلسله عملیات فنی و پلیسی، عامل شایعه پراکن را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، طی عملیاتی دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: در تحقیقات پلیس و برابر اعلام خانواده متهم، فرد مورد نظر بیمار اعصاب و روان است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پلیس خوزستان تامین امنیت اجتماعی و روانی جامعه را از وظایف ذاتی خود می داند و براساس قانون با افرادی که با شایعه پراکنی و نشر مطالب کذب، قصد تشویش اذهان عمومی، ایجاد ناامنی روانی برای شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *