اخبار داغ

اعلام وضعیت “فاجعه” در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، درپی تداوم آتش‌سوزی‌های گسترده در غرب آمریکا، «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در ایالت کالیفرنیا وضعیت فاجعه اعلام کرد. خبرگزاری «رویترز» نوشت: بایدن پس از تأیید وضعیت فاجعه قصد دارد روز دوشنبه به «ساکرامنتو» مرکز این ایالت سفر کرده و شدت خسارات آتش‌سوزی‌ها را ارزیابی کند. سخنگوی کاخ […]

اشتراک گذاری
22 شهریور 1400
161 بازدید
کد مطلب : 132716

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، درپی تداوم آتش‌سوزی‌های گسترده در غرب آمریکا، «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در ایالت کالیفرنیا وضعیت فاجعه اعلام کرد.

خبرگزاری «رویترز» نوشت:

بایدن پس از تأیید وضعیت فاجعه قصد دارد روز دوشنبه به «ساکرامنتو» مرکز این ایالت سفر کرده و شدت خسارات آتش‌سوزی‌ها را ارزیابی کند.

سخنگوی کاخ سفید نیز گفته است:

رئیس جمهور بایدن اعلام کرد که فاجعه عظیمی در ایالت کالیفرنیا رخ داده و دستور استفاده از کمک‌های فدرال برای حمایت از تلاش‌ها درسطح ایالتی، منطقه‌ای و محلی را صادر کرده است و این در حالی است که آتش‌سوزی “کالدور” از چهاردهم آگوست آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بایدن هفته گذشته اعلام کرد، آتش‌سوزی‌ها، طوفان‌ها و سیلاب‌های اخیر، به نقاط مختلف آمریکا آسیب‌های جدی وارد کرده، تابستان امسال زندگی بیش از صد میلیون آمریکایی را تحت تأثیر قرار داده است.

در نتیجه این آتش‌سوزی‌های گسترده، صدها منزل مسکونی تخریب شده‌اند و هزاران نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند. اسکان این افراد نیز بحران دیگری را برای نیوسام رقم زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *