اخبار داغ

شیب افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان کند شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری امید خوزستان، دکتر سیدمحمد علوی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: شیب آهسته بیماری در استان، نوید آن را می دهد که در آینده از موارد بیماری کاسته شده و سیستم […]

اشتراک گذاری
09 شهریور 1400
76 بازدید
کد مطلب : 119174

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری امید خوزستان، دکتر سیدمحمد علوی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت:

شیب آهسته بیماری در استان، نوید آن را می دهد که در آینده از موارد بیماری کاسته شده و سیستم درمان ما در بیمارستان ها نفس راحتی خواهد کشید.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در سطح استان نبود سیستم تهویه مناسب در بانک ها است که موظف به رعایت این موضوع شدند. حدود ۴۲ درصد بانک های استان تهویه مناسب ندارند که این موضوع از نظر انتقال بیماری بسیار خطرناک است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان به امنیت مراکز واکسیناسیون و حمل و نقل واکسن به شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی استان، بحث حفاظت از مراکز واکسیناسیون و حمل خودروی واکسن به شهرستان ها انجام می شود.

وی عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان که یکی از راه های انتقال عفونت در اهواز است باید اجرایی شود.

علوی افزود: باید از ظرفیت مساجد و بلندگوهای آنها در جهت رعایت شیوه نامه ها استفاده کرد و مردم را به عدم حضور در دورهمی های خانوادگی تشویق کرد.

وی افزود: در شرایط موجود لازم است که روضه های خانگی با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد تا شاهد انتقال بیشتر بیماری نباشیم.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *