اخبار داغ

عملیات آماده سازی و زیرسازی خیابان های خاکی کوی مشعلی جهت روکش آسفالت توسط شهرداری منطقه یک اهواز در حال اجراست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شهردار منطقه یک اهواز گفت: بسترسازی ، بهسازی و روکش آسفالت معابر خاکی مهم‌ترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری است. بنا به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه یک اظهار کرد: آسفالت معابر به عنوان یکی از اساسی‌ ترین مشکلات شهروندان و از […]

اشتراک گذاری
28 تیر 1400
68 بازدید
کد مطلب : 77876

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شهردار منطقه یک اهواز گفت: بسترسازی ، بهسازی و روکش آسفالت معابر خاکی مهم‌ترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری است.

بنا به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه یک اظهار کرد: آسفالت معابر به عنوان یکی از اساسی‌ ترین مشکلات شهروندان و از اولویت‌های کاری شهرداری این منطقه است که این امر توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سطح برخی کوچه‌ها و معابر خیابانهای کوی مشعلی در وضعیت نامناسب و نامطلوبی قرار دارد، افزود:بهسازی سطح کوچه‌ها و معابر کوی مشعلی جهت حال رفاه شهروندان و تسهیل در عبور و مرور در حال اجرا می باشد که مساحت این خیابان ها حدود ۶۷۰۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال است و امیدواریم مشکلات شهروندان در این زمینه تا حدی رفع شود.

شهردار منطقه ادامه داد:وضعیت بد معابر خاکی بعضی از محلات سال‌ها مشکلات زیادی برای ساکنان و رهگذران آن محله ایجاد کرده بود و سیمای شهر را تخریب و تردد وسایل نقلیه و عابرین را با مشکل مواجه کرد به همین دلیل در حال پیگیری زیرسازی و آسفالت این مسیرها هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *