اخبار داغ

سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟

پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت در حالی مدت هاست به تعویق می‌افتد که این بار مسئولان وعده داده اند تا روز‌های آتی این سود واریز می‌شود. مسئولان قول داده‌اند که مرحله دوم سود سهام عدالت را در روز‌های آینده واریز کنند، پولی که قرار بود چهار ماه قبل واریز شود. برای واریز این پول […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1400
146 بازدید
کد مطلب : 57157

پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت در حالی مدت هاست به تعویق می‌افتد که این بار مسئولان وعده داده اند تا روز‌های آتی این سود واریز می‌شود.

مسئولان قول داده‌اند که مرحله دوم سود سهام عدالت را در روز‌های آینده واریز کنند، پولی که قرار بود چهار ماه قبل واریز شود. برای واریز این پول تا حالا بیش از تعداد انگشتان دست وعده داده‌اند.

در تمام این مدت مسئولان درباره علت واریز نشدن سود می‌گفتند که چند شرکت حاضر در سبد سهام عدالت سود خود را واریز نکرده‌اند و به همین خاطر پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت ممکن نیست.

در واقع حدود ۵۰ میلیون نفر معطل چند شرکت بودند. در نهایت نیز به نظر می‌رسند این چند شرکت قصد واریز سود برای دارندگان سهام عدالت را ندارند.

پیگیری‌ها، حاکی از این است که این چند شرکت نمی‌خواهند سود سهام عدالت را واریز کنند و در مقابل قصد دارند معادل سودی که باید بپردازند به هر دارنده سهام عدالت سهم دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *