اخبار داغ

بهت گفتم که تو لعنتی مسئولی

تنش لفظی شدید میان ترامپ و ژنرال آمریکایی بر سر نحوه سرکوب اعتراضات به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «مایکل بندر» خبرنگار روزنامه «وال استریت ژورنال» در کتاب خود نوشته ترامپ در جلسه‌ای محرمانه با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا درباره نحوه سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی وارد جدال شدید لفظی شده بودند. […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1400
73 بازدید
کد مطلب : 56459

تنش لفظی شدید میان ترامپ و ژنرال آمریکایی بر سر نحوه سرکوب اعتراضات

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «مایکل بندر» خبرنگار روزنامه «وال استریت ژورنال» در کتاب خود نوشته ترامپ در جلسه‌ای محرمانه با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا درباره نحوه سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی وارد جدال شدید لفظی شده بودند.

در متن این کتاب آمده است:

میلی به ترامپ درباره نقشی که به او (مسئول سرکوب اعتراضات) داده بود، اعتراض کرد. او یک مشاور بود اما ترامپ از اوضاع ناراضی بود و حرف خودش را می‌زد و بر سر میلی فریاد زد: بهت گفتم که تو لعنتی مسئولی!

میلی با فریاد به ترامپ گفت:

من مسئول نیستم! تو لعنتی نمی‌توانی این‌طور با من حرف بزنی! لعنتی. یک اتاق پر از حقوقدان اینجاست. کسی هست وظیفه و مسئولیت حقوقی من را به او اطلاع دهد؟ «ویلیام بار» دادستان‌کل وقت در تأیید این اظهارات گفت: آقای رئیس‌جمهور حق با اوست. ژنرال درست می‌گوید.

ترامپ اما با رد روایت درج شده در این کتاب، از طریق یکی از مشاوران خود مدعی شده هرگز چنین بحث و جدلی رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *