اخبار داغ

همراه با دیدگاه صاحب نظران درباره انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تنها یک روز تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده است؛ انتخاباتی که مردم با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح می توانند سرنوشت و نقشه راه کشور را برای یک دوره ۴ ساله تعیین کنند و موجب تحول و سربلندی هر چه […]

اشتراک گذاری
27 خرداد 1400
89 بازدید
کد مطلب : 54919

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تنها یک روز تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده است؛ انتخاباتی که مردم با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح می توانند سرنوشت و نقشه راه کشور را برای یک دوره ۴ ساله تعیین کنند و موجب تحول و سربلندی هر چه بیشتر ایران در جامعه بین الملل شوند.

حسن درزیان رستمی استاد علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تهران:

دشمنان بدنبال کاهش حضور مردم در این مشارکت سیاسی از طریق رسانه های خود هستند. مردم باید در این فرآیند ملی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

یوناتن بت کلیا رییس انجمن آشوریان تهران:

شرکت در انتخابات نوعی سرمایه‌گذاری است چرا که به واسطه رای ما افرادی انتخاب می‌شوند که برای چند سال سکاندار کشور در شرایط حساس ملی و منطقه هستند.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران :

انتخابات امسال مشارکت جدی تر و حضور گسترده تری را می طلبد تا هم دنیا روی دیدگاه های نمایندگان ما (دیپلمات ها) حساب بیشتری باز کند و نمایندگان ما هم قدم هایشان را برای احیای حق مردم این مرز و بوم محکم تر بردارند.

حسین یونسی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال:

مشکلات متعدد اقتصادی، تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و نیز بیماری کرونا هیچ یک نمی توانند مانع حضور مردم ولایت مدار برای تعیین سرنوشت خود شود بلکه مردم مصمم تر از همیشه میدان دار صحنه سیاسی و اقتصادی کشور خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *