اخبار داغ

غارت گران تحت حمایت برخی مسئولین فعالیت می کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: در دولت آینده هزینه درمان ۲۵میلیون ایرانی کم درآمد به شکل رایگان خواهد بود و دهک‌های پایین درآمدی نباید هزینه درمانی پرداخت کنند. دولتی که بنده قصد تشکیل آن را دارم علاوه بر رسیدگی به معیشت مردم در جهت تندرستی، رفاه […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1400
131 بازدید
کد مطلب : 54077

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

در دولت آینده هزینه درمان ۲۵میلیون ایرانی کم درآمد به شکل رایگان خواهد بود و دهک‌های پایین درآمدی نباید هزینه درمانی پرداخت کنند.

دولتی که بنده قصد تشکیل آن را دارم علاوه بر رسیدگی به معیشت مردم در جهت تندرستی، رفاه مردم و به خصوص هزینه‌های درمانی برنامه‌های کارشناسی شده زیادی دارد.

دولت بنده در صورت رای آوردن در جهت تامین حداقل‌های زندگی کم درآمدها به ۶۹ میلیون ایرانی بن کارت کمک هزینه در هر ماه ارایه خواهد کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

۹۵ درصد از قاچاق به کشور از مبادی رسمی انجام می‌شود.

کشور ما دارای منابع فراوانی است اما غارتگرانی نیز وجود دارند که تحت حمایت برخی مسئولین فعالیت دارند.

در کشور ما بیش از ۵ میلیون نفر زن سرپرست خانوار داریم که تنها ۱۷۷ هزار نفر از آن‌ها تخت پوشش بیمه قرار دارند و این عدد ننگی برای سیستم مدیریتی و اجرایی کشور است.

ما مشکل پول و کار نداریم اما مشکل تورم داریم زیرا که سیاست دولت این بود که در مواجه با گرانی و افزایش قیمت دلار با افزایش قیمت، فرصت را برای استفاده از سود مهیا کرد و به‌نوعی می‌توان گفت دولت دست در جیب مردم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *