اخبار داغ

ائتلاف من با همه مردم ایران است؛ علیه نابرابری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم خوزستان: مردم با کمبودها می‌سازند اما با تبعیض و بی‌عدالتی هرگز. باید مزه شیرین عدالت به کام مردم بیاید. مردم عدالت را فریاد می‌زنند و با فساد مخالفند. ما اگر به جوانان اعتماد کنیم، خواهیم دید که بسیاری از گره‌ها گشوده خواهد شد. ما […]

اشتراک گذاری
19 خرداد 1400
104 بازدید
کد مطلب : 53975

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم خوزستان:

مردم با کمبودها می‌سازند اما با تبعیض و بی‌عدالتی هرگز. باید مزه شیرین عدالت به کام مردم بیاید. مردم عدالت را فریاد می‌زنند و با فساد مخالفند.

ما اگر به جوانان اعتماد کنیم، خواهیم دید که بسیاری از گره‌ها گشوده خواهد شد. ما در کشورداری اهل «مگر می‌شود» و «نمی‌توانیم» نیستیم، ما اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم.

اگر فکر کردید ما با متلک گفتن و ناسزا شنیدن از میدان به در می‌رویم، بدانید ما سرباز این کشور و خدمتگزار مردم و پیرو شهدایی هستیم که آماج ترکش‌ها بودند و جا نزدند.

ائتلاف ما با کشاورزان، کارگران، فرهنگیان، بازنشستگان، بانوان و همه مردم خواهد بود، علیه فساد، ناکارآمدی، زد و بند و سیاسی‌کاری. ائتلاف همه مردم ایران علیه نابرابری.

ما با کمک جوانان، شرایط سفره مردم، کسب و کار مردم، وضعیت خراب دولت را تغییر خواهیم داد. بیکاری یک جوان و ناله یک بی‌نوا، مشکل یک بانوی سرپرست خانواده، مساله یک کارگر دغدغه من است. من نه فقط در موضوع هفت تپه، بلکه در هر مساله دیگری که شما دچار مشکل باشید در کنار شما هستم. هر کس از درد شما دردش نیاید باید در خودش شک کند.

مشکلات شما و دست‌نوشته‌های شما را دیدم، نامه‌های شما را هم دریافت می‌کنم و تک به تک پیگیری خواهم کرد.

پیام خوش‌آمد فرزند شهید زاهدیان به سیدابراهیم‌رئیسی که در جمع مردم قرائت شد:

آقای رئیسی! کسی هوای ما را نداشت. هشت سال خوزستان به قهقرا رفت و کسی صلاح ندید به داد ما برسد. امروز فقر کام مردم خوزستان را تلخ کرده است.

به ما وعده تدبیر دادند اما وقتی خواب بودیم هفت تپه عزیزمان را به تاراج بردند. اما بالاخره روزی رسید که ابراهیم هفت تپه را آزاد کرد و آرامش را به خانه کارگران بازگرداند.

اکنون این خوزستان نیست و کل ایران است که با صدای رنجور تو را می‌خواند. خوزستان گرم‌ترین سلام‌ها را به فرزند زهرای اطهر(س) و خادم الرضا(ع) تقدیم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *