اخبار داغ

اگر نمی‎شد مشکلات را حل کرد، کاندیدا نمی‎شدم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‎توانم درد و رنج مردم را ببینم و کاری نکنم. با شناختی که از مسائل کشور دارم، راهکار حل مشکلات را می‎دانم. ریشه فساد را باید در دستگاه اجرایی خشکاند. وضع فعلی برای هیچکس قابل قبول نیست و باید تغییر کند. […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
145 بازدید
کد مطلب : 52552

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:

نمی‎توانم درد و رنج مردم را ببینم و کاری نکنم. با شناختی که از مسائل کشور دارم، راهکار حل مشکلات را می‎دانم. ریشه فساد را باید در دستگاه اجرایی خشکاند. وضع فعلی برای هیچکس قابل قبول نیست و باید تغییر کند.

ابراهیم رئیسی:

من به بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها سرزده‌ام و به این اعتقاد دارم باید در بین مردم بود و نه پشت میز. بسیاری از کارخانه‌ها تنها با یک نشست و جلسه باز به چرخه تولید بازمی‌گردند.

با این وضعیت کنونی اگر کسی درد مردم را نفهمد از مردم نیست.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت من دولتِ دلالی نخواهد بود افزود:

دولت من دولت تولید و گره‎گشایی از کار مردم خواهد بود. چرا باید وضعیت دولت و مشکلات اقتصادی مردم را این‌گونه رنج بدهد. ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشم.

اگر همه کمک کنند، در مدت کوتاهی وضعیت کشور متحول می‌شود.

معیشت و کسب‎ وکار مردم مسئله اول ماست. دولت مردمی می‎تواند این دو مشکل را حل کند. ما برای کاهش هزینه‎ ها و افزایش درآمد مردم برنامه داریم و به ناامیدی مردم خاتمه می ‎دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:

باید بین مردم بود نه پشت میز. من به بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها سر زده‌ام و اعتقاد دارم بسیاری از آن‌ها ‎با یک امضاء به چرخه تولید برمی‌گردد.

‏نمی‌پسندم دست دولت در جیب مردم برود تا کسری بودجه‌اش را از بورس و استقراض بانک مرکزی حل کند.

بانک‌ها پول‌های‌ مردم و منابع خودشان را در خرید و فروش زمین و مسکن و برج‌ها فریز‌ کرده‌اند. این منابع منجمد باید به سمت تولید هدایت شوند.

‏چرا باید مردم یک شهر دورافتاده برای دسترسی به یک پزشک متخصص، مجبور به رفتن به شهرهای دیگر یا تهران باشند؟ دولت ما دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی را فراهم خواهد کرد.

‏با در اختیار قراردادن زمین و اعطای تسهیلات، هزینه خانه‌دار شدن مردم را به میزان قابل توجهی کاهش خواهیم داد.

ریشه فساد را باید در دستگاه اداری خشکاند. در قوه مجریه میشود برخورد با فساد و تبعیض را انجام داد.

من از درد مردم خبر دارم. مدیری که با درد مردم احساس درد نکند باید درباره خود تردید کند.

ابراهیم رئیسی:

روزی خانه‌دار شدن آرزو بود، الان مستاجر شدن.

تولید ۴ میلیون مسکن در ۴ سال امکان‌پذیر است. ما هزینه زمین را کاهش خواهیم داد و تسهیلات برای ساخت مسکن می‌دهیم. برای فعال شدن انبوه‌سازان هم تسهیلات داده و به سوداگری خاتمه می‌دهیم.

هزینه سلامت را کاهش خواهیم داد. برای ۷۰ درصد مردم کارت سلامت صادر می‌کنیم تا دیگر دغدغه پیش‌پرداخت برای مسائلی مثل جراحی نداشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *