اخبار داغ

انتخابات در ۱۰ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره‌های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داد و گفت: زمان برگزاری مناظره‌ها از روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل می‌شود. اما محمدحسین […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1400
128 بازدید
کد مطلب : 52381

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره‌های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داد و گفت:

زمان برگزاری مناظره‌ها از روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل می‌شود.

اما محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما می‌گوید زمان تعیین شده برای مناظره‌ها قطعی و بدون تغییر است.

مسعود پزشکیان از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیتش تایید نشد، امروز در نطق خود در مجلس از شورای نگهبان خواست تا دلایل عدم احراز صلاحیت او را اعلام کند.

مهدی دوستی به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی انتخاب شده. او گفته رییسی برنامه‌ای برای تاسیس ستاد نداشته بلکه ستادهایی به شکل خودجوش برای حمایت از او در کشور شکل گرفته و این شورا مسئول هماهنگی میان این ستادهاست. بنابراین اخبار مربوط به انتصابات روسای ستادها هم صحت ندارد. او انتصاب مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو بر ستاد هنرمندان را هم تکذیب کرد.

سیدابراهیم رییسی درباره دارایی‌های خود گفته منزل من ۱۴۰ متر است و خودروی شخصی ندارم ولی همسرم یک خودروی ایرانی دارد. او همچنین گفته است باید استفاده از اینترنت برای دهک‌های پایین رایگان شود و با تاکید بر استفاده از امکان درآمدزایی از طریق فضای مجازی، وعده داده است که دولت آینده زیرساخت‌های لازم برای تامین اینترنت در کشور را کامل می‌کند.

سپیده شبستری نماینده و همسر عبدالناصر همتی در برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت و ناگفته‌هایی را از مسایل شخصی، خصوصیات و توانمندی‌های وی بیان کرد. از جمله اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دولت یازدهم دوبار به رییس‌جمهوری پیشنهاد کرده بود که همتی را به ریاست بانک مرکزی برگزیند و در نهایت در دولت دوازدهم این اتفاق افتاد.

همتی در برنامه‌های تبلیغاتی‌اش دلیل کاهش ارزش پول ملی را تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری دانست، از عدم دخالت در بورس و شفافیت بورس حمایت کرد.

او گفت که با ارز دونرخی موافق نبوده است و از نبود تفریح مناسب برای جوانان و ایجاد محدودیت‌ها هم انتقاد کرد. همتی گفت: تاسف خودم را بابت اینکه برخی نامزدها نتوانستند وارد عرصه رقابت شوند اعلام می‌کنم و امیدوارم من در مبارزه ناعادلانه تقریبا پنج به یک موفق شوم.

محسن رضایی در جلسه‌ای رسمی، از پورتال ارتباط مردمی و مدیریت ستادهای انتخاباتی خود در سراسر کشور به نشانی اینترنتی EghdamvaTahavol.ir رونمایی کرد.

در این سامانه اخبار و رویدادها به صورت خودکار و شبانه‌روزی و ثبت نام داوطلبان همکاری با ستادهای مردمی ارایه می‌شود. تلویزیون اینترنتی هم برنامه‌های او را به صورت زنده پخش می‌کند.

محسن مهرعلیزاده، در نامه‌ای به بهزاد نبوی رییس جبهه اصلاحات درخواست کرد فرصتی برای حضور و ارایه برنامه‌هایش در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات فراهم شود. لازم به ذکر است مهرعلیزاده در میان گزینه‌های این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری نبوده و جبهه اصلاحات اعلام کرده است در انتخابات پیش رو نامزدی نخواهد داشت.

مهرعلیزاده دربرنامه‌های تبلیغاتی خود مسائل دست و پاگیر اداری و بخشنامه‌ها را از موانع تولید دانست و از لزوم مشوق‌های صادراتی برای حفظ بازار در کشورهای همسایه گفت. همچنین وعده داده یارانه‌ها را پنج برابر می‌کند.

سعید جلیلی در توییتی طرح خود برای انرژی با عنوان «طرح وان» را در قالب یک موشن‌گرافی معرفی کرد و نوشت :

هر ایرانی باید سهم انرژی برابر با دیگری داشته باشد و اگر نمی‌خواهد استفاده کند، بایستی معادل آن را دریافت کند. او از دیگر نامزدهای انتخابات خواسته درباره این طرح، نظر دهند.

همچنین در برنامه‌ای با موضوع سیستان و بلوچستان از برنامه‌های خود برای مدیریت آب و صادرات رسمی سوخت توسط شهروندان به جای سوخت‌بری گفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *