اخبار داغ

نامزدها به جای شعار بگویند برنامه‌هایشان چه نسبتی با سند ملی آمایش دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نسرین وزیری رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه، در دومین نشست خبری تحلیلی ارائه گزارش عملکرد هشت ساله این سازمان، گفت: سند ملی آمایش اسفند ۹۹ به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسید که میراثی ماندگار از دولت تدبیر و امید برای آیندگان است. […]

اشتراک گذاری
08 خرداد 1400
150 بازدید
کد مطلب : 52070

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نسرین وزیری رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه، در دومین نشست خبری تحلیلی ارائه گزارش عملکرد هشت ساله این سازمان، گفت:

سند ملی آمایش اسفند ۹۹ به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسید که میراثی ماندگار از دولت تدبیر و امید برای آیندگان است.

این سند تا کنون در جلسات دولت، کمیسیون‌های مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح شده و هفته گذشته در نامه‌ای از سوی دکتر نوبخت به مقام معظم رهبری ارائه شده است.

نه تنها برنامه‌های توسعه و بودجه‌های سنواتی بلکه تمامی برنامه‌های ملی و منطقه‌ای باید به پشتوانه و در چارچوب این سند اجرایی شود.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شایسته است نامزدها اعلام کنند برنامه‌هایشان چه نسبتی با این سند دارد و چشم تیزبین نهادهای نظارتی و افکارعمومی نیز برنامه‌ها را با این سند تطبیق دهد تا فارغ از شعار‌های تبلیغاتی اعم از پرداخت فلان قدر یارانه و وام و …. چگونه در راستای تحقق تصویر ایران در افق ۱۴۲۵ گام برخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *