اخبار داغ

همه احزاب سیاسی در انتخابات نامزد دارند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزف حسین امامی راد نماینده مردم شهرستان‌های چناران، بینالود و گلبهار: از همه طیف‌های مختلف سیاسی در جمع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، هر چند کمیت حضور افراد از طیف‌های مختلف متفاوت است. محسن مهرعلی‌زاده با گرایش اصلاح طلبی و عبدالناصر همتی از جریان اعتدال‌گرا و پنج نامزد دیگر […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1400
118 بازدید
کد مطلب : 51781

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزف حسین امامی راد نماینده مردم شهرستان‌های چناران، بینالود و گلبهار:

از همه طیف‌های مختلف سیاسی در جمع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، هر چند کمیت حضور افراد از طیف‌های مختلف متفاوت است.

محسن مهرعلی‌زاده با گرایش اصلاح طلبی و عبدالناصر همتی از جریان اعتدال‌گرا و پنج نامزد دیگر از جریان اصولگرا در کارزار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رقابت می‌پردازند.

احتمال اضافه شدن تعدادی به فهرست تایید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد و بر این اساس هر کاری که منجر به افزایش مشارکت شود، قابل دفاع است.

به نظر من تعداد نفرات در لیست تایید شدگان مهم نیست، نگاه مردم نباید به این موضوع معطوف باشد که هرچه تعداد نامزدها زیاد باشد، مشارکت افزایش پیدا می‌کند.

امکان اعتراض به روند تایید صلاحیت داوطلبان وجود دارد و نامزدها باید از مسیر قانونی این اعتراضات را مطرح کنند اما این موضوع نباید منجر به تحریم انتخابات شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *