اخبار داغ

انتخابات در ۲ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده است سه‌شنبه این هفته جلسه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار و بعد از آن اسامی نامزدهای نهایی اعلام می‌شود. جلسه رونمایی از طرح «انتخابات فراگیر، رسانه فراگیر، عدالت رسانه‌ای» با حضور محمدصادق امامیان رییس ساترا، احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون […]

اشتراک گذاری
02 خرداد 1400
170 بازدید
کد مطلب : 51104

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده است سه‌شنبه این هفته جلسه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار و بعد از آن اسامی نامزدهای نهایی اعلام می‌شود.

جلسه رونمایی از طرح «انتخابات فراگیر، رسانه فراگیر، عدالت رسانه‌ای» با حضور محمدصادق امامیان رییس ساترا، احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ستاد انتخابات کشور و مدیران رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر برگزار شد.

قاضی‌زاده از حضور رابط فضای مجازی در ستادهای کاندیداها خبر داد و امامیان گفت هفته گذشته در مصوبه‌ای از کاندیداها خواسته شد به طور رسمی در پلتفرم‌ها حضور داشته باشند و نماینده‌های رسمی خود را معرفی کنند.

رامین مهمانپرست با تشریح برنامه‌های خود برای تشکیل دولت وحدت ملی گفت: به دنبال آن هستم تا هزینه‌های دولت را کاهش دهم و ساختار اداری کشور را چابک کنم.

زهرا شجاعی گفت: اگر رییس جمهور شوم در نخستین حرکت کنفرانس مطبوعاتی می‌گذارم و با مردم صحبت می‌کنم. ما بر اساس عنوان دولت آشتی و صلح نیاز داریم در عرصه سیاست داخلی گفت‌و‌گو و انسجام را ایجاد کنیم.

سرتیپ محمد حسن نامی گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم به نفع ابراهیم رییسی کنار می‌روم.

عباس آخوندی گفت: ما در ایران دچار بی‌دولتی یا چند دولتی هستیم. عملا مساله‌ای در ایران حل و فصل نمی‌شود و هر مساله‌ای که سر باز می‌کند سر جای خود می‌ماند.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر خبر داده که هفته گذشته در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان از او خواسته برای نخستین‌بار یک زن را در میان نامزدها تایید کنند تا به احیای سرمایه‌های اجتماعی کشور کمک کرده باشند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات خبر داده با تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی، بسته‌های اینترنت یک ماهه رایگان به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

سید کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس از رد صلاحیت‌ها در انتخابات شوراها گلایه کرده و گفته است افزایش ردصلاحیت‌ها و سختگیری‌ها در انتخابات شورای شهر و روستا در میزان مشارکت مردم پای صندوق‌های رای اثر خواهد گذاشت.

اما محمد باقر قالیباف رییس مجلس امروز در پاسخ به تذکر نماینده دیگری گفت با وجود فضاسازی‌ها درباره تعداد رد صلاحیت‌شدگان، نسبت ردصلاحیت‌شدگان به ثبت‌ نام‌کنندگان کمتر از ۱۵ درصد در کل کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *