اخبار داغ

بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد

سردار قاآنی: بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در نامه‌ای به فرمانده شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین: سلام و درود بر تمامی مردم و ملت فلسطین که در دفاع از کرامت امت و مقدساتش در قدس و کرانه غربی و تمام سرزمین های اشغال […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1400
138 بازدید
کد مطلب : 50755

سردار قاآنی: بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در نامه‌ای به فرمانده شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین:

سلام و درود بر تمامی مردم و ملت فلسطین که در دفاع از کرامت امت و مقدساتش در قدس و کرانه غربی و تمام سرزمین های اشغال شده در سال ۱۹۴۸ میلادی، بپا خاسته اند.

با پایداری، یکپارچگی و فرماندهی و هدایت حکیمانه و شجاعانه خود در نبرد سیف القدس غرور ارتش رژیم صهیونیستی را درهم کوبیده و پایمال کردید. ثابت کردید که قدس تنها نیست.

به اثبات رساندید که تواناییهای جهادی روزافزونتان توانست به ارتش رژیم صهیونیستی خسارت های سنگینی وارد کند و ثابت کردید که این توانمندی ها از آنچه که دشمن تاکنون مشاهده کرده است و حتی می تواند تصور کند، بیشتر است.

ای عزیزان، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حق مردم بی سلاح و بی گناه، همانگونه که دل ملت مسلمان فلسطین را به درد می‌آورد، برای ما نیز دردناک است؛ ولیکن آنچه ما را دلداری و تسلّی می دهد این است که ما و شما در یک مکتب و یک خط هستیم.

همانا ایمان داریم، هر قطره خونی که در مسیر قدس ریخته شود، ما را به آزادسازی آن از لوث وجود اشغالگران نزدیک تر می نماید.

بزرگ ترین آرزوی ما این است که باری تعالی شهادت در راه آزادی قدس شریف را در پیکار با آنان که پروردگار متعال، ایشان را دشمن ترین خصم مومنان توصیف کرده است؛ روزیمان کند.

ما اطمینان داریم، که نتیجه این پیکار، پیروزی حتمی و پایان دهنده نهایی رژیمی است که بر باطل بنا شده است.

ما با شما هستیم و پایبند بر عهد و پیمان خود با شهید قدس فرماندۀ عالی مقام حاج قاسم سلیمانی.

با روح و جسم خود و با همه قدرت و امکاناتی که خداوند عزوجل به ما ارزانی داشته، در محور مقاومت با شماییم.

محوری که در حقیقت محور قدس است و طی سال های گذشته توانایی ها و توانمندی هایش گسترش و افزایش یافته است. هرگز از یاری و نصرت شما دست برنخواهیم داشت تا زوال و نابودی این رژیم غاصب تحقق یابد، هرقدر که چالش ها و خطرها شدت گرفته و فزونی یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *