اخبار داغ

واکنش نماینده مجلس به خبر دیدار نمایندگان با رئیس قوه قضائیه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلال میرزایی در واکنش به خبر دیدار امروز جمعی از نمایندگان با رئیس قوه قضائیه باتوجه به این که وی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: این اشخاص طیفی هستند که در این مدت یکسالی که روی کار آمده‌اند برای چنین روزی لحظه شماری می‌کردند تا شخصی را از جریان […]

اشتراک گذاری
29 اردیبهشت 1400
95 بازدید
کد مطلب : 50566

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلال میرزایی در واکنش به خبر دیدار امروز جمعی از نمایندگان با رئیس قوه قضائیه باتوجه به این که وی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت:

این اشخاص طیفی هستند که در این مدت یکسالی که روی کار آمده‌اند برای چنین روزی لحظه شماری می‌کردند تا شخصی را از جریان خودشان به عنوان رئیس قوه مجریه بالا بیاورند و کشور را یک‌دست کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

 در این مدت یکسالی که نمایندگان مجلس به روی کارآمدند انتقاد و زیر سوال بردن دولت جزء صحبت‌های ثابت‌شان بوده است؛ بنابراین غیر قابل انتظار نیست نشست داشته باشند و تقسیم کار کنند.

اتفاقا این افراد کسانی هستند که تا پیش از ورود خودشان به مجلس، نمایندگان فراکسیون امید را که در دوره قبل حتی جلسه‌ای هم با آقای روحانی نداشتند و در نطق‌هایشان هم حمایتی از دولت نمی‌کردند را به «وکیل الدوله» بودن متهم می‌کردند. 

حال امروز که خودشان بر سرکار آمده‌اند از اساس می‌خواهند دولتی را به وجود بیاورند و تا امروز دوبار برای آمدن اقای رئیسی به عرصه انتخابات نامه نوشته‌اند و در حال حاضر هم نشست دارند و رفتارشان با آن چیزی که پیش از مجلس بیان می‌کردند و ادایش را در‌می‌آوردند متفاوت هستند. 

این جریان، دیگران را زیر سوال می‌برند و امروز عجیب عمل می‌کنند و نمی‌دانم در این مدت که به مجلس آمدند چه مشکلی را حل کردند که می‌خواهند به این رویکردشان ادامه دهند و قوه مجریه را در اختیار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *