اخبار داغ

شعار من تحول و عدالت است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ابوالحسن فیروزآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: شعار من تحول و عدالت است. در سال‌های اخیر تلاش‌هایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته که نیاز به تحول دارد و باید در حوزه ساختار، برآیند و افراد انجام شود و در حوزه اقتصادی، […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1400
79 بازدید
کد مطلب : 49841

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ابوالحسن فیروزآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت:

شعار من تحول و عدالت است. در سال‌های اخیر تلاش‌هایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته که نیاز به تحول دارد و باید در حوزه ساختار، برآیند و افراد انجام شود و در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تا حدودی سیاسی صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر، افزود:

ما شاهد یک ساختار دولتی عمودی هستیم و امیدوارم بتوانم با استفاده از دو محور اقتصاد دیجیتالی که تکیه بر خدمات دارد و پیشران تولید شاهد افزایش اشتغال باشیم و در حوزه صنعت هم نوسازی صنعتی را اجرا کنیم. 

فیروزآبادی افزود:

باید به فکر توسعه دولت دیجیتال هم باشیم و در حوزه عدالت هم در بخش مجازات و پیگیری متخلفان قوای دیگر کار می‌کنند اما در زمینه عدالت ساختاری عدم توجه به شایسته‌سالاری مهم‌ترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه امیدوارم دولت به مثابه پلت‌فرم را اجرا کنم، اظهار کرد:

شفافیت لازم را از این طریق در کشور ایجاد می‌کنم. همچنین امیدوارم نوسازی در تأمین اجتماعی و بیمه آن را عملی کنم. 

در کشور نباید کوله‌بری وجود داشته باشد و این به دلیل ناکارآمدی‌ها در حوزه اقتصادی بوده است که باید با همکاری و همراهی همه ملت و بسیج کردن آنان این مشکلات را رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *