اخبار داغ

برجسته‌ترین چهره‌های تالار وزارت کشور در روز چهارم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ثبت نام داوطلبانِ سیزدهمین دوره انتخاباتِ ریاستِ جمهوری در چهارمین روز آن در حالی آغاز شد که براساس اعلام وزارت کشور، تا پایان روز سوم، ۲۱۱ نفر ثبت‌نام کردند. علیرضا افشار فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج با حضور در تالار وزارت کشور، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری شد. فریدون عباسی […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1400
118 بازدید
کد مطلب : 49660

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ثبت نام داوطلبانِ سیزدهمین دوره انتخاباتِ ریاستِ جمهوری در چهارمین روز آن در حالی آغاز شد که براساس اعلام وزارت کشور، تا پایان روز سوم، ۲۱۱ نفر ثبت‌نام کردند.

علیرضا افشار فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج با حضور در تالار وزارت کشور، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس نیز برای ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ به وزارت کشور آمد. وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: به عنوان داوطلب مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌ام.

مصطفی تاجزاده مدیرکلِ سیاسی وزارتِ کشور دولتِ اصلاحات و فعال اصلاح‌طلب نیز براساس وعده قبلی به همراه همسرش فخرالسادات محتشمی‌پور، ساعت ۱۱ به وزارت کشور آمد و ثبتِ‌نام کرد.

آخرین چهره برجسته امروز، شاهین محمد صادقی متخصص جراحی پلاستیک بود. او عضو هیات رییسه دو دوره مجلس بوده‌است.

با این حساب بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده‌ای که انتظار حضورشان می‌رفت، امروز در ستاد انتخابات کشور حاضر نشدند. باید منتظر ماند و دید که آیا در آخرین روزِ ثبت‌نام، شاهد حضور و ثبت‌نام آنان خواهیم بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *