اخبار داغ

کنایه رئیس ستاد انتخابات کشور به احمدی‌نژاد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات صبح امروز و در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور حضور یافت و از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات بازدید به عمل آورد. جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: ما […]

اشتراک گذاری
23 اردیبهشت 1400
117 بازدید
کد مطلب : 49406

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات صبح امروز و در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور حضور یافت و از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات بازدید به عمل آورد.

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت:

ما در شرایط بیماری کرونا هستیم و وزیر کشور رئیس قرارگاه عملیاتی کرونا است و توقع این است که در ستاد انتخابات پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

یکی از داوطلبین روز گذشته این پروتکل ها را رعایت نکرد و من می‌خواهم مسئولیت اجتماعی داوطلبین را گوشزد کنم. داوطلبی که اصرار می‌کند جمعیت قابل توجهی را بیاورد و در خیابان تجمع ایجاد کند، باید مسئولیتش را بپذیرد.

روند ثبت نام به درستی انجام می شود. از ظرفیت مواد قانونی استفاده می‌کنیم و کلیه داوطلبان علاقه مند هستند که ذیل ماده ۵۹ مدارکشان را در اختیار ما قرار دهند و ما هم در اختیار شورای نگهبان قرار می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *