اخبار داغ

«امیر جعفرپور» کارشناس حمل و نقل درون و برون شهری دارفانی را وداع گفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امیر جعفر پور از کارشناسان جوان و خبره بخش حمل و نقل درون و برون شهری که سوابق متعدد مدیریتی در بخش های مرتبط با حمل و نقل  داشت، شامگاه چهارشنبه، دار فانی را وداع گفت. امیر جعفرپور متولد سال ۱۳۵۳ در مشهد بود که در ۲۳ اردیبهشت سال […]

اشتراک گذاری
23 اردیبهشت 1400
47 بازدید
کد مطلب : 49508

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امیر جعفر پور از کارشناسان جوان و خبره بخش حمل و نقل درون و برون شهری که سوابق متعدد مدیریتی در بخش های مرتبط با حمل و نقل  داشت، شامگاه چهارشنبه، دار فانی را وداع گفت.

امیر جعفرپور متولد سال ۱۳۵۳ در مشهد بود که در ۲۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در جوانی چشم از جهان فروبست.

از جمله سوابق مدیریتی او می توان به معاون آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت راه و ترابری، معاون توسعه حمل ونقل ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در ریاست جمهوری، عضو حقیقی شورایعالی حمل و نقل و ایمنی و دبیر کمیسیون حمل ونقل دبیرخانه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی، مدیرکل دفتر حمل و نقل و مجری طرح های زیر در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، مدیرکل دفتر پژوهش های تخصصی حمل و نقل مرکز تحقیقات و آموزش وزارت راه و ترابری، مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، اولین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه و لجستیک منطقه آزاد قشم، عضو شورای راهبردی حمل و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرپرست اتحادیه سازمانهای تاکسیرانی کشور و … اشاره کرد.

او از جمله کارشناسانی بود که روابط خوبی نیز با رسانه ها داشت و مقالات و یادداشت های زیادی از وی در رسانه های مختلف منتشر شده است.

در گذشت ناگهانی وی که به دلیل عارضه مغزی (سکته مغزی) رخ داد خانواده بزرگ حمل و نقل درون و برون شهری را عزادار کرد و در غم فرو برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *