اخبار داغ

دولت تدبیر و امید وظیفه‌ای سنگین‌ برعهده دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بعد از ظهر چهارشنبه در حضور رییس جمهور برگزار شد. در این جلسه گزارش پیش نویس دستورالعمل های مربوط به انتخابات ۲۸ خرداد ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در دستورالعمل مقدماتی تهیه شده، چارچوب ها و […]

اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1400
93 بازدید
کد مطلب : 49380

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بعد از ظهر چهارشنبه در حضور رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه گزارش پیش نویس دستورالعمل های مربوط به انتخابات ۲۸ خرداد ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در دستورالعمل مقدماتی تهیه شده، چارچوب ها و ملاحظات مرتبط با انتخابات نظیر نحوه برگزاری تجمعات، جلسات و همایش های انتخاباتی و مراحل رای گیری مشخص و تعیین شده است.

رییس جمهوری در این رابطه با بیان اینکه تامین سلامت مردم امری حیاتی و برگزاری انتخابات نیز ضروری و غیرقابل خدشه است، گفت:

تجارب جهانی در برگزاری انتخابات و همچنین تجارب داخلی در برگزاری اجتماعات در شرایط خاص کرونایی و تدوین و اجرای پروتکل های مربوط به این موضوع، بزرگترین سرمایه برای تامین سلامتی مردم در انتخابات و از جمله عوامل موثر در تضمین مشارکت بالا در انتخابات خواهد بود.

رییس جمهوری تصریح کرد:

دولت تدبیر و امید در مقایسه با ادوار انتخابات جمهوری اسلامی، وظیفه‌ای سنگین‌تر و مضاعف بر عهده دارد و در حیطه وظایف و به سهم خود تلاش خواهد کرد توامان سلامت انتخابات و سلامت رای دهندگان را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *